MŠ 2020 / 2021
Kritéria pro přijetí dítěte do MŠ
Doplňující kritéria
POZOR ZMĚNA !
Od 10.9.2020 platí, že doprovod dítěte je povinen mít zakrytá ústa a nos po celou dobu v MŠ, kde se združuje jen nezbytně nutnou dobu.
Změna!- od 25.2.2021 - v době od 12.10 hod. do 12.25 hod. má zákonný zástupce povolený vstup (s respirátorem! ) do budovy MŠ. Budovu musí opustit nejpozději ve 12.25 hod., kdy přicházejí děti ze ZŠ na oběd.
Informace k začátku školního roku MŠ 2020 / 2021
Zahajovací schůzka rodičů se v letošním roce konat nebude (z důvodu bezpečnosti - zákaz vstupu cizích osob ...do budovy MŠ - Covid 19 ).
Informace týkající se provozu a dění v MŠ budou umístěny na informačních nástěnkách a web. stránkách ( v nutných případech po tel. domluvě je možnost konzultační schůzky ).
Možnost přihlášení na plavecký výcvik: 8.10.2020 - 12.11.2020
(čtvrtek 5 x 2 h) - prosíme rodiče, aby pečlivě zvážili umístění dítěte
( doba trvání kurzu je 2 hodiny ).
Evidenční listy : nahlásit změny - tel. čísla,adresa,emaily
Divadla: z důvodu opatření nebudou
Kroužky v MŠ : informace budou zveřejněny během září - sledujte web. stránky MŠ , informační nástěnku.
Výtvarné potřeby budou zakoupeny MŠ na fakturu a následně rozpočítány ( počet dětí ).
Co děti potřebují do školky ?
- pohodlné oblečení do třídy: tričko,kalhoty (na gumu ),tepláky...
-přezuvky do třídy - pevné a bezpečné - ne pantofle !
-náhradní spodní prádlo a oblečení ( u malých dětí raději více)
-oblečení na pobyt venku - sportovní oblečení, obuv
-na odpolední odpočinek - pyžamo nebo noční košili
-holinky, pláštěnku (deštníky jsou z bezpečnostních důvodů zakázány )
-1x roušku ( v šatně v sáčku )
-plastovou lahev, kterou si bude denně nosit domů k dezinfekci
CO BY DÍTĚ MĚLO UMĚT PŘED NÁSTUPEM DO MŠ
-spolupracovat při oblékání
-najíst se lžící a pít z hrnku-vydržet při jídle sedět u stolu
-používat toaletu ( včas si říct )
-umět si říct co potřebuje
-umět si umýt ruce mýdlem a utřít do ručníku
-ujít určitou vzdálenost
-zvládat chůzi po schodech
-poznat si svoje oblečení
-do MŠ bez plen
Žádáme rodiče o dodržování následujících pravidel:
V případě, že dítě vykazuje znaky infekčního onemocnění - rýma,kašel, dušnost, průjem, zvýšená teplota,únava..- jej nesmí učitelka do školky přijmout a to ani v případě, že jde o alergickou reakci!
Opětovný návrat dítěte do školky je možný až s potvrzením od lékaře, že dítě není infekční a nevykazuje onemocnění rýma, kašel,...(pouze zdravé děti !) - v případě , že dítě trpí alergiemi, doporučujeme opatřit toto potvrzení předem.
Vážení rodiče, vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci
vláda dne 26.2.2021 rozhodla o uzavření MŠ. Sledujte průběžně
informace zde na webu MŠ a ZŠ.
INFORMACE K DISTANČNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ
PRO PŘEDŠKOLÁKY :
Předškoláci - Úkoly ( 1.- 5.3.2021 ) :
Pracovní sešity KULIFERDA - č.1,2 a 5 - grafomotorika (úkol - Korálky, Kouzelný kobereček, Schody, Já a moje značka... )
U dětí rozvíjí zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické dovednosti, grafomotoriku, řeč a myšlení, emoční a sociální zralost..
Dbejte prosím na správné sezení dítěte a správné držení tužky.
DUBEN V MŠ - INTEGROVANÝ BLOK : Jak žijí zvířata
Podtéma : Domácí zvířata a jejich mláďata - zvířata chovaná doma,užitečná zvířata a jejich význam, mláďata, čím se živý,rozdíl člověk x zvíře
Podtéma : Život ve vodě - život v moři, v rybníku
Podtéma : Doprava a dopravní prostředky - druhy dopravních prostředků, pravidla na komunikaci, bezpečnost v silničním provozu i mimo něj
Dítě a jeho tělo - pohotová reakce na signál,rozvíjení pohotovosti,obratnosti,správné držení těla, běžné jednoduché pohyby - hází a chytá míč, pomocí smyslů vnímá - zvukově rozlišuje zvuky a tóny,zrakově rozlišuje tvary předmětů, rozlišuje chutě a vůně, vnímá hmatem, rozvíjení přesných tahů při vykreslování, orientace na ploše, procvičování drobných prstových svalů při práci s papírem - skládání...
Dítě a jeho psychika - orientace, postřeh při vyhledávání obrázků se zvířaty, objevování párů - co k sobě patří, orientace v rovině i na ploše, procvičování množství vyjádřené číslicí, rozkládání slov na slabiky, vyhledávání přídavných jmen k podstatným jménům, rozvoj vyjadřovacích schopností při popisu obrázku, kreativní myšlení - malý - větší - největší,blízko - daleko,vpravo - vlevo...
Dítě a ten druhý - rozvíjet kooperativní dovednosti ve skupině, utváření při plnění úkolu pro dvojice,rozvíjení tvořivosti a nápadů dětí pro hry, rozvíjení vztahů dítěte k druhým lidem...
Dítě a společnost - vystižení zvířecí figury, zaplnění plochy výkresu, vyjádření vlastních zážitků a představ, rozvíjení tvořivé fantazie a smyslu pro tvar a barvu - modelování, vyslechnutí příběhu na pokračování, těšení se na pokračování četby před spaním, radostný poslech i zpěv písniček s dodržováním předehry, rozvíjení sólového zpěvu a jednoduchého hudebního doprovodu...
Dítě a svět - vnímání pestrosti světa živé přírody,ochrana živých tvorů, upevňování vztahu dětí k životnímu prostředí, k zeleni kolem nás,prožívání Dne Země - upevňování poznatků o třídění odpadu...
Procvičování hlásek - Č Š
Čím se češe zajíc v lese?
Nevím čím, nevím čím.
Časně ráno protáhne se jehličím, jehličím.
Šátek visí na věšáku, vedle něho šála.
Není naše, není vaše,
kdepak se tu vzala?
Náměty na tvořivé stránky :
www.predskolaci.cz, www.vytvarne-namety.cz, www.wikiskripta.eu,
www.vesela-chaloupka.cz, www.promaminky.cz,www.sikovny-cvrcek.cz, www.tvorive.estranky.cz
Každý z předškoláků obdržel-výtvarný balíček (výtvarné potřeby pro tvoření). Úkol : Vyberte si z nabídek zde na webu a společně s rodiči něco vytvořte,vyrobte…
Budeme moc rády když si z nabídnutých činností vyberete a společ-
ná práce s Vašimi dětmi bude pro Vás příjemně stráveným časem.
Zároveň budeme rády, pokud nám některý z Vašich výrobků po zno-
vuotevření MŠ přinesete ukázat nebo pošlete fotku na email MŠ.
AHOJ DĚTI - JARO ŤUKÁ NA DVEŘE (1.3.-5.3.2021 )
Aby se nám dobře pracovalo, trochu se protáhni.
" Nevídáno, neslýcháno (zakrýt oči,potom uši),
Barča cvičí každé ráno(ruce pokrčit v loktech a podle rytmu narovnat ).
Nejdřív nohy protahuje (protahovat nohy před sebe - ťuk špičkou),
do výšky se vytahuje (co nejvíce se vytáhnout ).
Potom dřepy dělá( dřep ),
ta je pilná jako včela."
Jaro je začátek koloběhu života v přírodě.Sluneční paprsky ohřívají zem.Začíná růst tráva, rozkvétají jarní květiny.Ptáci přilétají z teplých krajin, probouzejí se "zimní spáči".Rodí se mláďata.Lidé začínají pracovat na zahradách a polích.
Jarní měsíce jsou - březen.duben,květen.Jaro ale začíná 20.-21. března.Je to jarní rovnodennost - den i noc jsou stejně dlouhé.
Naučit báseň - Sněženky se probudily,vykukují z travičky.
Já sněženky poznám dobře,podle jejich hlavičky.
Vyrob si sněženku podle návodu
Vyrobené a nalepené sněženky mohou děti přinést do MŠ (po znovuotevření).
Číselná řada 1 - 6 (děti znají 1 - 4 )
1 - Jednička je jako bič, než řekneš dva, už je pryč.
Jednička je jako bič,raz,dva,tři a už je pryč.
2 - Po jedničce, buď , jak buď, přijde dvojka jak labuď,
dvojka přijde, jak labuď,hlavně tu labuď nebuď.
3 - Nad sebou dva oblouky, sláva, už jsme u trojky!
Řekni s námi " tři, tři, tři,"ať se hlavička bystří.
4 - Co je tahle židlička, co na ni skáče opička,
" Já jsem opička Ola, to je čtyři! hej hola.
5 - Tlustý bříško se stříškou je pětka, jako bambule,
ve škole je to kule,tak ať nejsi po škole.
Tento týden jsme měli opakovat číselnou řadu až do čísla 5.
Nakresli 1 - míč,auto, květinu
2 -vlak,mrak
3 - kočka
4 - korálky
5 - hrnečky
Prosím rodiče , aby dětem rozdělili čtvrtku nebo papír A4 na 6 dílů. Do prvního dílu napsali číslo 1, do druhého číslo 2 , do třetího číslo 3 adt. až do čísla 5( číslo 6 příště), přečetli dětem zadání.U čísla 1 bude jeden míč, auto...,u čísla 2 budou dva vláčky,mraky, u čísla 3 budou tři kočičky...
Určování počtu slabik ve slově - pracovní listy na webové stránce:http:/www.maminkam.cz/pracovní-listy-zaklady-cteni-pro-predskolaky
První i druhý pracovní list rozkliknete ,obrázek se zvětší a můžete vytisknout - děti si tleskáním slovo rozdělí a puntíky zaznamenají pod obrázkem - vzor au-to dva puntíky, klíč - jeden puntík...
Jarní rozpočítadlo - Petrklíč
U potoka roste kvítí,
říkají mu petrklíč,na koho to slovo padne,
ten musí jít z kola pryč.
Rozloučím se s vámi opět cvičením - JÓGA SE SLUNÍČKEM
Posaď se do sedu a obejmi kolena.Narovnej záda, ramena táhni dolů,podívej se dopředu.
Vyhrb záda, ještě více přitáhni kolena k hrudníku.Čelo jemně přitáhni ke kolenům.
Zhoupni se jako kolébka zepředu dozadu.Pohoupej se mírně na jednu i druhou stranu.
CO TO KVETE NA ZAHRÁDCE ( 8.- 12.3.2021 )
Předškoláci - úkol - pracovní sešit Kuliferda č.3 (Jaro)
- Jarní louka - (strana 5, předmatematické dovednosti, poznatky ) : Poznáš jarní květiny na obrázku? Spočítej, kolik jich je. Zkus počet zapsat do správného vajíčka číslicí, nebo pomocí puntíků.
Úkol : Výlet do přírody : Najít jarní kytičku. Kdo našel Petrklíč? Umíš slovo rozložit? PETR-KLÍČ. Víš, co odemyká JARO? Přemýšlej, co vše se dá klíči odemknout. Jak by asi vypadal klíč, který by otevřel jaro? Jakou by měl velikost, barvu....? Můžeš si takový klíč nakreslit, vyrobit, vystřihnout..
V přírodě : NAJDI - Jarní kytičku, Pupen, Hnízdo
DOTKNI SE - Kůry stromu, Trávy, Kamene
POSLOUCHEJ - Zpěv ptáků, Tekoucí vodu v potoce..
Poznáš jarní kytičky ? - vyjmenuj je
Nauč se nějakou jarní básničku :
Zazpívej si pro radost písničku :
Zacvič si jarní rozcvičku s říkankou :
Podívej se támhle v trávě, ( dřep, rozhlížet se )
kytička vyrostla právě, ( ze dřepu pomalu do stoje )
čechrá si zelenou sukýnku, ( stoj snožmo, ruce v bok, kroutíme
zadečkem )
protahuje si barevnou hlavinku. (stoj snožmo, opatrně naklánět
hlavu )
Sluníčku lístky natahuje,(stoj roznožmo, ruce natahovat nad hlavu)
ještě se ospale protahuje. (stoj roznožmo, ruce nad hlavou, úklony
do stran )
Na louce není jediná, ( stoj snožmo, ruce a hlava ,,ne,ne,,)
protože jaro už začíná. (stoj snožmo, ruce dělají velké kruhy před
tělem )
Vyrob si podle návodu jarní dekoraci :
JARNÍ SVÁTKY - VELIKONOCE (15.3.-19.3.2021)
Kalendář napovídá, že je tu jaro a s ním i první jarní svátek - Velikonoce.A my se na ně připravíme.
Tento týden bychom se ve školce učili nějakou velikonoční básničku, písničku a taky vyráběli dekorace.Ale vy to zvládnete i doma.Poproste rodiče , starší sourozence a pusťte se do toho.
Velikonoce si neumíme představit bez malovaných vajíček - použij čtvrtku,papír,vodové barvy nebo pastelky a můžeš začít tvořit.
Do číselné řady tento týden přidáme číslo 6 .A tady je k tomu písnička:
6 - " Koukej, stočenej slimák, to je šestka, je to tak.
Slimák, co vypadá jak,když ztratil šnek barák."
" Už umíme počítat, už jsme velké děti,jedna, dva, tři, čtyři, pět,
a ještě do sto pěti."
Počítací písničku si můžete (na procvičení) pustit na youtube- Čiperkové.Společně zazpíváme ve školce.
Procvičuj číselnou řadu 1- 6 (kamínky, knoflíky, kolíčky...).
Používej kde je více, méně a o kolik.
Básničky - určitě si jednu ( i více ) vybereš a naučíš.
Jednoduché velikonoční dekorace, obrázky, které si můžete zkusit.
Košíčky jsou z barevného papíru a skládané do harmoniky.
Hádej, hádej, hadači:
1.Sestra černá,bratr bílý - každý vládne světu chvíli.(Den a noc)
2.Běží, běží ovečky za daleké kopečky.Modrou loukou uhání nad lesem a nad strání.( Mraky)
3.Čtyři kola a pár očí, pátým kolem člověk točí. (Auto)
4.Stojí, stojí židle v lese, nikdo si ji neodnese. (Pařez)
A na závěr " Hadí rozpočítadlo":
Had leze z díry, - chůze vpřed
vystrkuje kníry, - chůze vzad ( couvání)
bába se ho lekla, - 2kroky s přísunem vlevo
na kolena klekla. - 2 kroky s přísunem vpravo
Jen se bábo nelekej, - rytmické tleskání vlevo a vpravo
na kolena neklekej. - otáčení s poskoky
A jestli si chcete vymyslet svůj taneček,tak to můžete zkusit na rytmickou písničku, kterou najdete na youtube - Velikonoční písničky a vyberete písničku Vajíčko.
JARO JE TU ! ( 22.3. - 26.3.2021 )
Předškoláci - úkol - sešit KULIFERDA (č.3 Jaro)
Ahoj kluci, ahoj holky, zdravíme Vás z naší školky!
Možná někteří z vás jsou rádi, že jsou doma s rodiči, ale určitě spousta z vás by se chtěla vrátit do školky. A věřte, že i nám je po vás všech smutno a moc nám chybíte. Ale snad se už brzy opět spolu potkáme. I když to venku zatím nevypadá, ale už tu máme jaro.
Ve školce jsme si povídali, jaké máme roční období, podle čeho ho poznáme. Zkuste vyzkoušet rodiče, jestli ví, co se děje venku v zimě.
Klidně jim můžete napovídat. A podle čeho poznáme jaro? Přijdete na to sami? Rodiče vám mohou poradit a až se vrátíme do školky, řeknete nám, co všechno víte o jaru.
Nejkrásnějšími svátky jara jsou VELIKONOCE. Kluci chodí do přírody a řežou vrbové proutky, ze kterých pletou pomlázky. Děvčata zase zdobí slepičí vejce. Peče se spousta dobrot např. Beránek
V příloze si můžete podle obrázkového receptu beránka s rodiči upéct. Obr_zkov_recept_na_ber_nka (1).pdf
K Velikonocům se váže samozřejmě spousta dalších zvyků, popovídejte si s rodiči, které to jsou..
Zkuste doma s rodiči vyrobit nějaký výrobek a až se vrátíme do školky, uděláme si z nich krásnou výstavku.
Můžete využít i bramborová tiskátka, korek......
A vyrábět můžete opravdu z čehokoliv :
Procvičte si jazýček a řekněte si několikrát logopedickou říkanku :
Můžete sledovat i různá videa k distančnímu vzdělávání předškoláků např. na meipART - YouTube
S jarem se děje v přírodě spousta změn..Například se k nám vrací zpět z teplých krajů čáp : úkol - podívej se na globus, mapu, kde je Afrika? Víš kteří další ptáci odlétají za potravou do tepla? A proč tady například vrána zůstane? Čáp odlétá, protože by těžko chytal žabky na zamrzlém rybníku. Víš, že čáp chytá žáby,myši…?
Umíš chodit jako čáp? Skákat jako žabka? ( ukaž rodičům )
Sluchová hra, pozornost : Maminka ti může říkat různá zvířátka a ty nastraž uši, kdykoliv řekne žába, tleskneš.
Zkus si namalovat nějakou pěknou žabičku, najdi venku nějaký pěkný placatý kamínek a u rybníka zkus hodit žabku do vody.
Říkanka : Žába skáče po blátě, koupíme jí na gatě. Na jaké? Na jaké? Na zelené, strakaté.
Hra i na doma : Pan čáp ztratil čepičku, měla barvu, barvičku....
Říkanka s pohybem :
Čáp je velký pták ( velký kruh před tělem ) dělá klapy, klap. ( ruce klapou před tělem )
Umí stát na jedné noze, ( stoj na jedné noze ) umí létat po obloze. ( ruce jako křídla létají )
Hnízdo staví na komíně, ( ruce nad hlavu ) rozhlíží se po krajině. ( ruka k čelu, jako když koukáme do dálky )
Pak si potichoučku vyčká, ( prst na ústa, jako když máme být poti-chu ) na žabičku u rybníčka.
Zacvičte si jógu jako cvičíme ve školce : pozice ŽÁBA
( Cvik opakujte 6-10x a nezapomeňte dobře, správně dýchat )
Zazpívejte si písničku : Na jaře, na jaře, čáp jede v kočáře, hej hopy, hej hopy, hej hopy, hop.
nebo Velikonoční :
Pracovní list - Najdi 7 rozdílů :
Děkujeme všem rodičům a dětem za fotky.....
Mějte se všichni moc hezky, přejeme :
ŤUKÁ NA NÁS POHÁDKA - 29.3.-2.4.2021
Měsíc březen je měsícem nejen příchodu jara,ale také měsícem knihy.Kniha je přítel člověka již celá staletí.Už víme ,co znamenají pojmy - encyklopedie,knihovna,leporelo,spisovatel,básník,ilustrátor...
" A co ještě?" "No přece,jak se s knihou správně zachází."
Nakreslíš nám kamaráda nebo obrázek ze své oblíbené knížky?
Můžeš vyrobit i záložku do knihy.
Kouzelnými vrátky,pospěš s námi do pohádky.
Všichni už se na nás ptají.
Tak už pojď - ať nečekají.
PROČ DĚTEM ČÍST:
1.Při čtení vytváříte pevné pouto mezi vámi.
2.Čtením rozvíjíte komunikační dovednosti dítěte.
3.Knihy dávají prostor pro dětskou fantazii a představivost.
4.Čtení pomáhá spisovnému jazyku,správné výslovnosti a artikulaci.
Společně s rodiči si přečtěte obrázkovou pohádku.
Nakreslíš Jeníčkovi a Mařence Perníkovou chaloupku?Dej se do toho.
MAMINKO,TATÍNKU - poslouchej mé vyprávění - nechte děti vyprávět pohádku podle obrázku, dle vašeho dřívějšího vyprávění.
Zazpívej si písničku - youtube - Míša Růžičková -
Jaro,léto ,podzim, zima.A také si s Míšou můžeš zatancovat.
Grafomotorické dovednosti - prstové cvičení - postupné dotyky palce s ostatními prsty.
Táta,máma,babi,děda, Bobina, - postupně zvedáme prsty od palce k malíčku
to je naše velká rodina.- ruku sevřeme v pěst
Když se ráno vítáme,pusinky si dáváme. - palec se postupně spojí s ukazováčkem,prostředníčkem...
Když jdem večer všichni spát,říkáme si mám tě rád. - palec se postupně spojí s malíčkem,prsteníčkem...
POHÁDKOVÝ KVÍZ - Najdeš správnou odpověď?
Rozvoj zrakové paměti - spojování obrázků a jejich stínů.
Vyprávění podle dějové posloupnosti.Urči,který obrázek je jako
první,který je jako poslední,který je vpravo nahoře,vlevo nahoře,vpravo dole,vlevo dole.
Kolik napočítáš stejných obrázků,tolik zakreslíš puntíků.
Na list papíru si děti překreslí obrázky - jahoda, domeček,beruška.....a k nim si podle počtu budou kreslit puntíky.
Podívej se na pohádku na youtube -Chaloupka na vršku - 5 díl -
JAK SE POMLÁZKY ZTRATILY
Ještě trochu tvoření na Velikonoce.
Hádej,hádej hadači.
Velikonoční hádání - hledej mezi obrázky rozdíly.
Čím se rozloučíme? POHÁDKOU.
Zaťukala na vrátka,
večer pěkná pohádka,
sedla si mi na peřinku,
uspala mě za chvilinku.
CO SE DĚJE V TRÁVĚ ( 5.4. - 9.4.2021 )
Předškoláci - úkol - sešit Kuliferda (č.3 Jaro)
Duben je v rozkvětu, sluníčko nám konečně dopřává více a více paprsků. Příroda celkově ožívá.V trávě se probouzí nějen rostlinky, kytičky, ale také hmyz.Barevní motýlci poletují nad rozkvétající loukou, broučci běhají mezi stébly trávy. Čmeláci bzučí na okraji lesa a polí, mravenečkové pracují a i berušky se probouzejí a svými tečkami nás rozveselují. Užijme si této krásné doby, kdy vše vstává, probouzí se a vybarvuje se.
Jestlipak víš, co vše předchází tomu, než se vylíhne krásně barevný motýlek? Jaké druhy motýlů znáš?Vyrob si motýlka :
Nebo housenky :
Další naše kamarádka na louce je parádnice s červenými tečkami. Jestlipak víš, kdopak to je? Beruška..A kolik puntíků má beruška ( správně Slunéčko sedmitečné ) na tom svém kabátku?
Zkus básničku - doplňovačku :
A kdo další žije v trávě? Poznáš je?
Básnička ukazovačka :
Mravence můžeš vyrobit také z proložek od vajec..
Procvič si jazýček - logopedická říkanka :
Teď si zacvič ty :
A co včelku, znáš? Pověz rodičům, co o životě včel všechno víš...
Vyrob kytičky pro včeličky...:
Najdi včelce správnou cestu :
Najdeš ve své knihovničce nějakou z těchto knížek? Znáš je?
Popros rodiče, ať ti nějakou pohádku přečtou.
Až se uvidíme ve školce popovídáme si o nich.
HÁDANKY :
Parádnice mezi brouky, nejkrásnější z celé louky. Červené šatičky s malými puntíčky. Pohoupá se na kvítečku, hledá totiž sedmou tečku.(beruška)
Ochutnává prvosenky, křídly mává motýlům. Krásné žluté podkolenky na nožkách má od pylu.(včela)
Společně si budeme o životě hmyzu ještě povídat...
( například u našeho HMYZÍHO HOTELU A ŠKVOROVIŠTĚ..)
Připravujeme další pracovní listy,básničky,říkanky...
Se srdečným pozdravem učitelky MŠ
-
AKCE VE ŠKOLNÍM ROCE 2020 / 2021
Pohádka O Perníkové chaloupce a Boudo, budko se dětem vydařila a už nacvičují další.
Uspávání skřítků Podzimníčků
Mikuláš , čert a anděl
Zdobíme stromeček
Vánoční besídka v MŠ
Karneval 2021 - děkujeme maminkám za občerstvení pro děti.
Kroužky
KULIFERDA - pro předškoláky- vede Lucie Bernatová
BUMTARATA - pro děti 4 - 5 leté - vede Olga Jonášová
Projekty v MŠ
Naše MŠ je zapojena do celorepublikového projektu :
Celé Česko čte dětem (děkujeme všem maminkám,
starším sourozencům..,kteří nám pomáhají tento
projekt realizovat).
Další projekt,který se připravuje: Hmyzí hotel a
škvoroviště
Dny otevřených dveří - do odvolání zrušeno
ORGANIZACE DNE V MŠ
6.30 - 7.45 - " Vyberu si co mě baví " - scházení dětí,volný výběr z nabídky různých činností pro všechny děti
8.00 - 8.45 - didaktické cílené činnosti ve skupinách,individuálně, ranní cvičení ( relaxační cvičení ),indiv. přístup
8.45 - 9.05 - " Svačinka pro mlsné jazýčky " - jak o sebe pečujeme,hygiena , stolování
9.05 - 9.45 - " Objevujeme svět malými krůčky " - dopolední činnosti zahrnující všestranný rozvoj dítěte
9.45 - 11.45 - pobyt venku
11.45 - 12.10 - " Na čem si dnes pochutnáme ?" - hygiena, kultura stolování,oběd,
12.25 - 14.00 - " Odpočinek s pohádkou " - odpočinek na lůžku,stlaní postýlky,chvíle pro tvořivé činnosti starších dětí
14.00 - 14.45 - hry a zábavné činnosti,pobyt venku
14.45 - 15.05 - " Ještě jedna svačinka"
15.05 - 16.00 - " Hrajeme si s kamarády " - sezonní činnosti - zahrada, vztahy v kolektivu,odchod domů
PROVOZ
Pokud nemáte vážný důvod ( lékař ) voďte děti do školky nejpozději do 7.45hod.Pozdějším příchodem rušíte děti v započaté činnosti a zároveň jejich bezpečnost.Protože je pani učitelka musí nechat ve třídě a jít Vám odemknout dveře.
Zároveň žádáme, posuzujte uvážlivě zdravotní stav vašich dětí.
I " pouhá rýma " se v dětském kolektivu velmi snadno a rychle rozšíří a ohrožuje zdraví všech.
Bezpečnost dětí
7.45 - 12.10 hod. MŠ uzamčena
12.10 - 12.25 hod. MŠ odemčena
12.25 - 15.05 hod. MŠ uzamčena
15.05 - 16.00 hod. MŠ odemčena
Chtěli bychom touto cestou poděkovat Všem rodičům...,kteří s námi v loňském roce spolupracovali.Moc si toho vážíme a zároveň nás to povzbuzuje v další práci.